Zabudowy PROACE
Slider

Zabudowy specjalistyczne

Na zamówienie wykonujemy także zabudowy specjalistyczne do aut specjalnych należących do takich jednostek, jak policja, straż pożarna, pogotowie energetyczne, branża budowalana itp. Projektowane przez nas zabudowy specjalistyczne dają również szerokie spektrum możliwości w zakresie zagospodarowania planowanej przestrzeni.

IZOTERMA

  • Spełnia wymagania PZH dla przewozu żywności w opakowaniach. Rekomendowana dla modelu PROACE wyposażonego w tylne drzwi dwuskrzydłowe i prawe drzwi boczne przesuwne z nieprzeszkloną przestrzenią bagażową oddzieloną od kierowcy przegrodą blaszaną oraz dostępna w wersji Furgon (Medium/Long):
    1. 1.5 100, 120 KM z klimatyzacją, napęd przód, skrzynia manualna
    2. 2.0 120, 150, 177 KM z klimatyzacją, napęd przód, skrzynia manualna
  • Izoterma jest wykonana w technologii termoformowania płyt plastikowych ABS izolowanych pianką poliuretanową o grubości około 50 mm. Zabudowa wykorzystuje agregaty chłodnicze firmy Zanotti – lidera na rynku, który ma bardzo dobrze rozwiniętą sieć serwisową na terenie całej Polski.
  • Dostępne agregaty:
    1. Agregat Zanotti SFZ007
    2. Agregat Zanotti SFZ008
izoterma - zabudowa pojazdów specjalnych
  • Istnieje możliwość wykonania zabudowy bez lub z innym modelem agregatu Zanotti czy Carrier. Zabudowa nie wymaga wizyty na stacji kontroli pojazdów w celu dodatkowego przeglądu. Masa zabudowy nie przekracza 3% masy własnej pojazdu.
zabudowa serwisowa - zabudowa pojazdów specjalnych

ZABUDOWA SERWISOWA

  • Zabudowa przygotowana dla modelu PROACE we wszystkich rodzajach nadwozia.
  • Dostępne różne długości oraz wysokości szafek.
  • Wysoka jakość powierzchni oraz odporność na korozję to rezultat użycia stali galwanizowanej pokrywanej dodatkowymi warstwami w procesie katodowego lakierowania zanurzeniowego.

 

  • Pojemniki z tworzywa o wysokiej wytrzymałości, wysuwane na prowadnicach.
  • Ergonomiczne klamki (na specjalne zamówienie klienta możliwa opcja zamykania na klucz).
  • Szuflady na wytrzymałych, płynnych prowadnicach z blokadą bezpieczeństwa w dwóch pozycjach (d5).
  • Elastyczne dostosowanie położenia poszczególnych elementów zabudowy co 25mm.

 

Dodatkowe uwagi:

  • Każda zabudowa może mieć indywidualny charakter dostosowany do konkretnych oczekiwań i profilu działalności.
  • Dzięki systemowi mocowań, który wykorzystuje opatentowane, innowacyjne belki aluminiowe, zabudowa serwisowa jest bardzo lekka.
  • Elementy, takie jak funkcjonalne plastikowe pojemniki dostępne w różnych rozmiarach, a także nowe „odwrócone” moduły szuflad, otwierane zgodnie z ruchem drzwi bocznych oraz 90-stopniowa rotacja modułu, poprawiają efektywność zabudowy, pozwalając uniknąć bezużytecznych luk przy podłodze i dachu samochodu.
  • Zabudowa może mieć indywidualny charakter dostosowany do konkretnych oczekiwań i profilu działalności.
przestrzeń ładunkowa - zabudowa pojazdów specjalnych

Zabudowa przestrzeni ładunkowej (podłoga + ściany)

  • Zabudowa przeznaczona jest to wszystkich rodzajów nadwozia PROACE.
  • Podłogi do samochodów dostawczych wraz z panelami bocznymi wzmacniają nadwozie samochodu użytkowego, chroniąc przed zużyciem i uszkodzeniami spowodowanymi przewożonym towarem.
  • Panele podłogowe w kolorze szarym o grubości 9 mm zostały wykonane z wielowarstwowej sklejki szkutniczej ze skrawanego drzewa brzozy.

 

  • Podłoga jest pokryta powłoką z żywic fenolowych, co zapewnia większą odporność na uderzenia, chroni przed wodą i ma właściwości antypoślizgowe.
  • System połączeń wykonany z profilu aluminiowego spaja wszystkie płyty podłogowe w całość, jednocześnie spełniając wszelkie normy.
  • Wnętrze utrzymane jest w jednolitym kolorze, co poprawia walory estetyczne zabudowy.
  • Ściany boczne są chronione przez komorowe płyty polipropylenowe.

 

Ważne:

  • System „Safety Floor” opracowany specjalnie do tego typu zabudowy posiada dedykowane punkty mocowania pasów i drążków.
  • Zabudowa posiada certyfikat TÜV i spełnia wszystkie niezbędne normy (współczynnik tarcia).
  • Istnieje możliwość montażu wybranych elementów – samej podłogi lub pojedynczych paneli.

Zabudowa wykonana w kooperacji z firmą STOREVAN.

System uchwytu drabin – akcesoria firmy RHINO

  • System SafeStow4 jest przezaczony dla modelu Toyota PROACE.
  • Posiada limit obciążenia do 60 kg.
  • Dostępny w dwóch wersjach długości 2,2 m oraz 3,1 m.
  • Umożliwia bezpieczny załadunek oraz rozładunek nawet bardzo ciężkich drabin z poziomu gruntu.
  • Cztery dostępne wersje: Pojedynczy, Podwójny, Szeroki i Specjalnego zastosowania.
  • Ulepszona konstrukcja – nowe pasy mocujące drabinę oraz łączenia anty wibracyjne.
  • System wyposażony w siłowniki gazowe wspomagające podnoszenie i opuszczanie drabiny.
  • Wykonany z wytrzymałego stopu aluminium oraz elementów ze stali nierdzewnej.
  • Wyposażony w dodatkowe elementy zabezpieczenia drabin.
  • Ograniczniki ładunku w zestawie.

Dodatkowe uwagi:

  • SafeStow4 całkowicie eliminuje konieczność wchodzenia na samochód w celu ładunku lub rozładunku drabin. Innowacyjny system SafeStow4 pozwala na ładunek oraz rozładunek nawet bardzo ciężkich drabin z poziomu podłoża przy minimalnym wysiłku i maksymalnym bezpieczeństwie.
system uchwytu drabin - zabudowa pojazdów specjalnych
  • System przeznaczony do montażu na wszystkich relingach i koszach dachowych firmy Rhino.
  • Posiada certyfikat TUV oraz pozytywne wyniki testów zderzeniowych 20 g.
    System kompatybilny z:
    • – aluminiowym koszem dachowym
    • – relingami Kamm Bars

Produkty RHINO dostępne w regularnej ofercie Toyota Accessories, o szczegóły pytaj sprzedawcę.

powłoka ochronna - zabudowa pojazdów specjalnych

Powłoka ochronna

  • Materiał TOFF ART.-7052 jest elastyczną powłoką polimocznikową o bardzo dobrej odporności na uszkodzenia mechaniczne.
  • Zapewnia wysoką odporność na działanie bakterii oraz wiele substancji chemicznych, dzięki czemu ma szeroki zakres zastosowań – od transportu chemicznego do kontaktu z żywnością.
  • Ochronna powłoka zachowuje swoją elastyczność zarówno w niskich, jak i w wysokich temperaturach.
  • Powłoka stanowi doskonałe zabezpieczenie antykorozyjne, wzmacnia odporność na uszkodzenia mechaniczne, posiada własności wygłuszające.

Ważne:

  • Pokrycie elementów pojazdu powłoką polimocznikową nie zmniejsza rozmiarów jego przestrzeni użytkowej.
  • Powłoką można pokryć wiele elementów, w tym przestrzeń ładunkową, nadkola, burty. Na życzenie Klienta istnieje możliwość pokrycia powłoką także zewnętrznych elementów karoserii.
  • Szeroko stosowana jako zabezpieczenie ochronne przy użytkowaniu maszyn w przemyśle ciężkim.
  • Nałożenie powłoki jest procesem nieodwracalnym.

 

Zabudowa funeralna

  • Zabudowa przeznaczona dla modelu TOYOTA PROACE w każdym rodzaju nadwozia: COMPACT/MEDIUM/LONG.
  • Możliwość wykonania zabudowy 2-, 3- i 4-osobowej.
  • Wentylacja wyciągowa – elektryczna.
  • Ścianki boczne wykonane w całości z laminatu.
  • Podłoga zmywalna z laminatu, naroża z blachy nierdzewnej gładkiej.
  • Wózek na trumnę pokryty blachą nierdzewną gładką wysuwany poza gabaryt samochodu.
  • Uszczelniona i wyklejona oryginalna ścianka działowa.
  • Konstrukcja sufitowa z 4-punktowym oświetleniem halogenowym.
  • Uchwyty do pasów w podłodze i zabezpieczenie poprzeczne trumny.
zabudowa funrealna - zabudowa pojazdów specjalnych

Dodatkowe uwagi:

  • Zabudowa dostosowana do indywidualnych potrzeb zarówno pod względem technicznym, jak i standardem wykonania.
  • Zabudowa przystosowana także do przewozu urn.

Zabudowa wykonana w kooperacji z firmą BAUTEX.

 

zabudowa dla osób niepełnosprawnych - zabudowa pojazdów specjalnych

Zabudowy dla osób niepełnosprawnych

  • Zabudowy są przeznaczone dla modelu PROACE Verso w wersji Medium lub Long.
  • Atestowane mocowania dla jednego wózka inwalidzkiego (listwy cargo w podłodze, pasy mocujące wózek, 3-punktowe pasy bezpieczeństwa dla osób na wózkach inwalidzkich).
  • Niezbędne wzmocnienia powierzchni podłogi w miejscu mocowania wózka.
  • Najazdy (szyny) aluminiowe składane, z bieżnią antypoślizgową.
  • Oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym (oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych, ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe w technologii LED).
  • Badanie techniczne wykonywane po pierwszej rejestracji potwierdzające przystosowanie pojazdu dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Transport łączony po zabudowie do stacji dealerskiej.
  • Czas oczekiwania 3 tygodnie (w przypadku windy – 7 tygodni).

Dodatkowe uwagi:

  • Wózek inwalidzki jest montowany zamiennie z siedzeniami III rzędu.
  • Drugi wózek jest montowany zamiennie z siedzeniami II rzędu.
  • Dodatkowy, drugi zestaw mocowań do drugiego wózka – OPCJA.
  • Platforma najazdowa, rozkładana na zawiasach zamiast najazdów aluminiowych – OPCJA.
  • Stopień wysuwany elektrycznie przy drzwiach przesuwnych – OPCJA.
  • Winda wewnętrza do wprowadzania osób niepełnosprawnych zamiast najazdów czy platformy – OPCJA tylko dla wersji LONG.
  • Do każdej windy należy przeprowadzić procedurę dopuszczenia do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego. Czas oczekiwania na wykonanie czynności przez inspektora UDT może trwać do 2 tygodni od momentu zamontowania windy.
lista
Zapytaj o ofertę

Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą

jazda próbna
Umów się na jazdę próbną

Przetestuj Hiluxa, to nic nie kosztuje

lista
Zapytaj o ofertę

Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą

jazda próbna
Umów się na jazdę próbną

Przetestuj Hiluxa, to nic nie kosztuje